آه شهدا
آه شهدا

شهدا
این دل تنگم غصه ها دارد
گوییا میل کربلا دارد

اما چه میل بزرگ تر از لیاقتی که "کربلا را مپندار شهریست در میان شهرها و نامیست در میان نامها، کربلا حرم حق است  و هیچکس را جز یاران امام حسین علیه‌السلام به حقیقت راهی نیست."
و این باز شمایید که لیاقت خطاب شدن یاران امام حسین(ع) را دارید چرا که در وصف شما فرمانده شهیدی در وصفتان در شب عملیات گفت: آنانی که امشب ماندند اگر در کربلا بودند می ماندند...
و من چه می دانم شب عملیات یعنی چه؟ ترس شب عملیات یعنی چه؟

شهدا برای شما جهاد اصغر خوب راهی گشود برای پیروزی در جهاد اکبر
اما من امروز هر روز در جهاد اکبرم مغلوب می شوم...

باید دوباره سجاده ام را  باز کنم
باید دوباره دستی به سوی خدا دراز کنم
باید که باز بشویم غبار دل
باید که باز آهنگ نماز کنم
باید دوباره به گلزارتان گذر کنم
باید  که با شما طلب نیاز کنم 
باز دلم انتظار غروب پنجشنبه ای را می کشد که شبش همه شما بزرگواران میهمان ارباب بی کفنــ(ع)ــــــــــید
شاید در آن مجلس عظیم یادی از این زائر حقیر کنید

 
وچقدر عجیب است که در تک تک شهرهای ما زیارتگاه عاشقان و عارفان مزار شهدایی از جنس نور هست
اما مشغله های دنیایی مان کمتر اجازه کسب فیض از این راه های آسمان را روزی مان می کند
و خدا نکند که راهمان را به این شاهراههای نور بسته باشند


شهدا دعوت نامه زیارتتان را برای ما امضا کنید
که دل های ما هر چند زنگار گرفته است
اما استشمام بوی شما را آرزو دارد و امید دارد که این استشمام شفایی بر آنها باشد
و ما می اییم که در سالگرد به ثمر نشستن خونهای شهدا و انفجار نور هدایت در جهان با شما عهد ببندیم که در این راه خواهیم ماند تا آخرین نفس
و از خدا می خواهیم که ما را بر این "قرار پنجشنبه ها" توفیق مداومت عنایت فرماید
[تصویر: 2280_orig.jpg]











لتماس دعای خاضعانه از زائرین شهدا
یازهرا..س
منبع:http://www.amirsarami.blogfa.com


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,ساعــت20:9 تــوسط maryam |